ERZİNCAN İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
DR. FAHRETTİN UĞUR REFAHİYE DEVLET HASTANESİ
Yönetim
Başhekim
İdari ve Mali İşler Müdürü
Hasta Rehberi
Nasıl Muayene Olurum?
Hasta Hakları ve Sorumlulukları
Ziyaretçi ve Refakatçi Kuralları
Görüş ve Önerileriniz
Birimlerimiz
Özellikli Birimler
Diyaliz
Evde Sağlık Hizmetleri
Kalite Birimi
ORGANİZASYON YAPISI BÖLÜM SORUMLULARI
SAĞLIKTA KALİTE STANDARTLARI BÖLÜM KALİTE SORUMLULARI
ÖZ DEĞERLENDİRME PLANI
GÜVENLİK RAPORLAMA SİSTEMİ BİLDİRİM TAKİP
Tıbbi Birimler
Dahiliye Polikliniği
Aile Hekimi Polikliniği
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Poliklinik
İdari Birimler
Hasta Hakları Birimi
Çalışan Hakları ve Güvenliği Birimi
Personel Listesi
Yataklı Servislerimiz
Palyatif Servisi
Aile Hekimi Servisi
Doktorlarımız
Ağız ve Diş Sağlığı
DT. HAZAL BERKE ARSLAN
DT BATUHAN YÜKSEL
Dahiliye (İç Hastalıkları)
Uzman Dr. Cihat EMÜL
Çocuk Hastalıkları Polikliniği
Uzman Dr. Güler ACAR
Acil Servis
DR.AHMET HARUN TEKİN
DR.BURAK ÇALIK
DR.SEYYİD TAHA ELKATMIŞ
DR.ESRA BİÇER
DR.MEHMET ZÜLFÜ TAŞ
DR. DELAL YILDIRIM
DR KORAY BEYAZ
DR.EMRE ÇOLAK
DR.FATİME ÜÇDAĞ
DR.FEYZANUR DARILMAZ
Acil Polikliniği Çalışma Listesi
Hastanemiz
Vizyon & Misyon & Değerlerimiz
Genel Tanıtım
Anlaşmalı Kurumlar
Hasta Ziyaret Saatleri
Evde Sağlık Hizmetleri
Misyon ve Vizyonumuz
Evde Sağlık Hizmeti Nedir?
Evde Sağlık Hizmetleri Kapsamında Verilen Sağlık Hizmetleri
Evde Sağlık Hizmetlerinden Kimler Faydalanabilir?
İlk Başvuru Nasıl Yapılır?
Hasta Kabulu ve Muayene Süreci
Evde Sağlık Hizmetlerinin Sonlandırılması
Evde Sağlık Hizmetleri
Hasta Kabulu ve Muayene Süreci
Hasta Kabulu ve Muayene Süreci
24 Ekim 2019
Türkiye geneli için kurulan 444 38 33 numaralı Ulusal çağrı merkezi numarası aranarak başvuru yapılır.
Çağrı merkezinden alınan başvuru İl Evde Sağlık Koordinasyon Merkezine yönlendirilir.
Evde Sağlık hizmetleri Koordinasyon Merkezi sistem üzerinden aldığı başvuruya telefonla döner ve hastanın daha detaylı bilgilerini alarak sisteme girişini gerçekleştirir.Hastanın ikametgah adresine göre ilgili birime hizmet ataması yapar.
Hizmet emri atanan ilgili birim 24 saat içinde hastayı arayarak,h
astanın evine ziyaret yapılacağı bilgisini iletilir
ve randevu oluşturur.
İlk hasta ziyareti doktorlu ekip tarafından gerçekleştirir.
Ev ziyaretine giden ekip hastanın evde sağlık hizmetleri alması için uygun olup olmadığına karar verir.
Başvurusu uygun olan veya olmayan hastalar süreç hakkında bilgilendirilir.
Başvurusu uygun olan hastalara ön başvuru formu düzenlenir ve hasta hizmet almaya başlar, uygun olmayan hastalara hizmet sonlandırılması yapılır.
İlk ziyarette hastanın Kronik hastalıkları,kullandığı ilaçlar, tıbbi cihazlar, dekübüt ülseri(yatak yarası), tespit edilir.
Hastanın mevcut durumuna göre hasta ve hasta yakınlarına gerekli eğitimler verilir.Z
iyaret sıklığı belirlenir,randevu programı
oluşturulur.
Hasta bilgileri, hasta dosyası ve tablet Pc ile kayıt altına alınır.
Hizmetin kabulü için onam formu düzenlenir.Hizmet alacak kişiye, veli yada vasisine bilgilendirmeler yapılarak okutulup imzalatılır.
Ayrıca hastanın Sosyal hizmet ihtiyacı, Palyatif bakım ihtiyacı ve Alt bezi vs. ihtiyacı var ise hastaya yardımcı olunur ve ziyaret tamamlanır.
×